مرورگر کروم گوگل از این پس ترجمه هم می‌کند!

نسخه جدید مرورگر کروم شرکت گوگل به شما پیشنهاد می‌دهد که ترجمه وب‌سایت‌های بازدید شده را به زبان‌های مختلف به شما نشان دهد.

4

به گزارش فارنت به نقل از روزنامه دیلی‌تلگراف شرکت گوگل در نسخه آزمایشی شماره جدید مرورگر اینترنتی خود، کروم قابلیت افزایش امنیت حریم خصوصی و ترجمه اتوماتیک را افزوده است.

این ابزار جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا تمام صفحات اینترنتی را که می‌بینند به برخی زبان‌های موجود ترجمه کرده و به زبان دلخواه خود مطالب را بخوانند و همچنین به آنها این امکان را نیز می‌دهد که امنیت مرورگر خود را برای وب‌سایت‌های خاص به صورت شخصی تنظیم کنند.

عرضه این قابلیت‌ها در این مرورگر بدین معناست که کاربران اینترنتی که به نسبت سهم کوچکی از محتوای اینترنتی دارند بتوانند به طور کامل از نسخه ترجمه ماشینی تمام صفحات اینترنتی استفاده کنند.

به طور مثال تمامی کاربران انگلیسی زبان می‌توانند تمامی سایت‌های غیرانگلیسی را به زبان انگلیسی ببینند.

دیروز دوشنبه مایکروسافت عرضه پنجره “انتخاب مرورگر” خود را عرضه کرد که در آن به کاربران مرورگر “اینترنت‌اکسپلورر” آگاهی داده می‌شود که می‌توانند از مرورگرهای دیگری نیز استفاده کنند و این نشان می‌دهد که گوگل زمان مناسبی را برای عرضه نسخه آزمایشی شماره جدید مرورگر خود برگزیده است.

در همین حال و با انتشار تبلیغات روزنامه‌ای این مرورگر باعث خواهد شد تا آگاهی عمومی در خصوص این مرورگر افزایش یابد و این مرورگر به عنوان مرورگری سریعتر و امن‌تر نسبت به سایر رقبای خود ترویج دهد.

برای دانلود نسخه آزمایشی شماره جدید مرورگر کروم به اینجا بروید.

مطمئنا اگر شما هم از کاربران ایرانی باشید و قصد دانلود این مرورگر را داشته باشید اکنون متوجه شده‌اید که گوگل باز هم به کاربران ایرانی اجازه استفاده از این مرورگر را نداده اما شما می‌‌توانید از اینجا این مرورگر را دریافت کنید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. stator می‌گوید

    چرا در گوگل کروم فقط زبان فارسی به انگلیسی به طور خود کار می باشد اگر می شود انگلیسی ویا هر زبان دیگری به فارسی خودکار اجرا شود به من لطفا توضیح دهید .مچکرم از زحمات بسیار تا بسیار شما.thank you so very much the efforts you

  2. saeed658 می‌گوید

    با سلام
    چرا گزینه ی ترجمه فقط واسه سایت های فارسی می یاد
    واسه بقیه زبانها چکار باید کرد در مرورگر
    با تشکر

  3. […] روز پیش و با عرضه نسخه آزمایشی شماره جدید مرورگر کروم شرکت گوگل اعلام شده بود که کروم بهترین زمان را با توجه به آغاز […]

  4. پروانه می‌گوید

    با سلام لطفا مراحل دریافت این برنامه را هم بنویسید . متشکرم

    فارنت:
    مراحل خاصی وجود نداره کافیه شما با کلیک روی لینک موجود در متن اول برنامه رو دانلود کنید و بعد اونو نصب کتید.
    اگر مشکل خاصی هست لطفا به صورت دقیقتر مشکل رو توضیح بدید تا پاسخ بدم