عرضه تلفن‌همراه با قابلیت استفاده از باطری قلمی

شما علاوه بر باطری‌های قابل شارژ می‌توانید از باطری‌های معمولی سایز AAA در این تلفن همراه استفاده کنید.

2

به گزارش فارنت به نقل از “Engadget” همواره وسایل الکترونیکی که از باطری‌هایی غیرقابل تعویض و یکبار مصرف استفاده می‌کنند وسایلی بدردنخور به حساب می‌آیند.

اما شرکت مخابراتی “اولیو” تلفن همراهی به بازار عرضه کرده است که در آن شما می‌توانید از باطری‌های قلمی قابل شارژ استفاده کنید.

این تلفن همراه با نام “FrvrOn” مخفف”forever on”  (تا ابد روشن) که با سیستم مخابراتی GSM کار می‌کند، به یک صفجه نمایش 1.5 اینچی رنگی و رادیو اف ام مجهز است و به قیمت 1669 روپیه معادل 35 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اما این پایان کار نیست چرا که مشخصات این تلفن همراه نشان می‌دهد که شما علاوه بر باطری‌های قابل شارژ می‌توانید از باطری‌های معمولی سایز AAA نیز استفاده کنید که بیشتر به درد مواقعی می‌خورد که هیچ منبع الکتریسیته‌ای برای شارژ تلفن همراه وجود ندارد.

“راوی پرتی” مدیر فروش این شرکت در گفتگو با خبرگزاری فرانسه می گوید: ما از سیستم برق‌رسانی در سراسر کشورمان برخوردار هستیم اما پشتیبانی از این سیستم در برخی مناطق نامنظم است.

وی افزوده است که با تلفن‌های ما تنها چیزی که شما نیاز به آن دارید یک باطری عادی است که بتوانید از آن در مسافرت و یا در جایی که به برق آن اطمینانی نیست استفاده کنید.

بنا بر اعلام دولت هند بیش از 10 هزار روستای فقیرنشین در هند از دسترسی به شبکه برق در این کشور محروم هستند.

بنا بر این آمار از هر صد نفر در این کشور 45 نفر دارای تلفن همراه هستند که انتظار می‌رود با عرضه تلفن‌های همراه ارزان‌قیمتی نظیر این تلفن، مشترکین تلفن همراه در مناطق روستایی این کشور افزایش یابد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. آرش می‌گوید

    اگه امکاناتی مثل GPS و دوربین هم بهش اضافه کنن عالی می شه

  2. حسين ميري می‌گوید

    خیلی عالی میشه اونوقت واسه سفر و این حرفا راحت میشیم… ایول… .