10 بیلیون آهنگ از آیتونز خریداری شد

شرکت اپل از محل فروش اهنگ در آیتونز دارای درآمدی معادل 1.4 میلیارد دلار در سال میشود.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Cnet شرکت اپل به صورت رسمی اعلام کرد که کاربران آیتونز 10 بیلیون آهنگ تاکنون از این فروشگاه آنلاین بارگذاری کرده‌اند.

“لوئی سولار” برنده این جایزه شده است  که از طرف شرکت اپل یک کارت اعتباری خرید از آیتونز به مبلغ 10 هزار دلار به او تعلق گرفت.

گفتنی است که شرکت اپل از محل فروش آهنگ درامدی معادل 10 میلیارد دلار داشته است که در نوع خود کم سابقه است.

شرکت اپل در اوایل ماه فوریه مسابقه دانلود 10 بیلیون آهنگ را اعلام کرد و این فروشگاه که ازسال 2003 شروع به کار کرده است به طور متوسط در هر سال در حدود 1.4 میلیارد دلار برای اپل سود رسانی داشته است.

آیتونز از سال 2001 از طرف این شرکت ارائه شد و تا سال 2003 فقط نرم افزاری برای سینک و هماهنگی موزیک و آهنگ با آیپادهای اولیه بوده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. امین می‌گوید

    10 بیلیون یا 10 میلیارد؟؟
    اکه بیلیون درسته پس چرا تو مدرسه یه چیز دیگه می گن؟ البته تو دبیرستان های ایران اعداد بیشتر بین صفر و یک و حدشون حرکت می کنند.

    فارنت:
    در زبان انگلیسی به یک میلیارد به معنای هزار میلیون یک بیلیون اطلاق میشه در حالی که در بسیاری از زبانها یک میلیارد گفته می شه چون منبع یک منبع انگلیسی بود ترجمه صرف همون یک بیلیون اما درست تر همون یک میلیارد است.
    ممنون از تذکرتون

  2. خليل رضوي ( سايت تيترستان ) می‌گوید

    با سلام .
    با افتخار اعلام میشود وبسایت فارنت در سایت مرجع تیترستان ( دسترسی سریع به بهترین مطالب لحظه ای اینترنت ) در دو گروه آموزش کامپیوتر و موبایل و سخت افزار ثبت شد و مطالب آن به روز نمایش داده میشود .
    امیدوارم از این اقدام راضی باشید . در صورت تمایل میتوانید به نوعی سایت تیترستان را در فارنت معرفی یا لینک دهید .
    ممنون . خلیل رضوی ، مدیر تیترستان

    فارنت:
    ممنون لطف کردید
    موفق باشید