کاربران توئیتر در هر ثانیه 600 توئیت انجام می‌دهند

بعد از یکپارچه شدن کاربران توئیتر در گوگل در هر روز به طور متوسط 50 میلیون توئیت انجام می‌شود

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف یکی از مدیران توئیتر می‌گوید به طور تقریبی در هر ثانیه 600 توئیت و در 24 ساعت 50 میلیون تویئت بوسیله کاربران به این  سرویس میکروبلاگینگ ارسال می‌شود.

از زمانی که توئیتر در سال 2007 شروع به کار کرد در هر روز در حدود 5 هزار توئیت ارسال می‌شد که در سال 2008 این تعداد به سیصد هزار توئیت افزایش یافت و در سال 2009 با افزایس 1400 درصدی این تعداد به 35 میلیون توئیت در روز رسید که الان در سال 2010 این تعداد به رقم خیره کننده 50 میلیون توئیت رسیده است.

“شان گرت” معاون رسانه ای توئیتر در این مورد گفت:”تقریبا 20 درصد از تویئت‌ها به یک محصول و یا نام تجاری اشاره دارند”.

سیاست توئیتر مبتنی بر جذب افراد بادنفوذ همچون اریک اشمیت رئیس گوگل و یا بیل گیتس مایکروسافت همچنان ادامه دارد و حتی دالای لاما رهبر تبعیدی تبتی نیز عضو تویئتر است که جایگزین یک حساب جعلی به همین نام شده است.

از سوی دیگر و بر اساس آخرین آمار موسسه  ComScore’s بعد از یکپارچه کردن کاربران تویئتر در موتور جستجوی گوگل آمار بازدید کنندگان سایت تویئتر در حدود 10 درصد از دسامبر 2009 تا ژانویه 2010 افزایش یافته است.

به عقیده کارشناسان این قرارداد بیشتر به نفع توئیتر بوده است تا بتواند آمار بازدید کنندگان سایت خود را بالا ببرد به طوریکه به طور متوسط در هر ماه در حدود 3.1 درصد افزایش بازدید کننده داشته است.

گفتنی است که توئیتر یک سرویس میکروبلاگینگ است که کاربران با داشتن صفحه شخصی و دوستیابی می توانند احوالات و گقتار و عقاید خود را به اشتراک بگذارند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.