کیفیت بازی‌های رایانه‌ای به فیلم نزدیک می‌شود

با روش جدید تا 500 برابر سرعت پردازش گرافیک رایانه‌ای افزایش می‌یابد که این بازیها را به کیفیت فیلم نزدیک می‌کند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Tgdaily شرکت انویدیا اعلام کرد که با  فناوری جدید کیفیت بازی‌های رایانه‌ای را به کیفیت فیلم نزدیک می‌کند.

از انجا که بالاتر بردن کیفیت بازی های ویدیویی برای نزدیک شدن بیشتر به فیلم احتیاج به سرعت پردازش بسیار  بالاتر احتیاج دارد  که محققان شرکت انویدیا و دانشگاه ویلیامز ادعا می‌کنند که به این فناوری دست پیدا کرده‌اند.

“مورگان مک گیرو” استادیار علوم رایانه در کالج ویلیامز می گوید که آنها روش جدیدی را برای تلفیق و رایانه‌ای کردن روشنایی و منابع نوری ابداع کرده اند  که به انها اجازه خواهد داد که سرعت پردازش کارت‌های گرافیکی را تا حد قابل ملاحظه‌ای بالاتر خواهد برد.

در این روش جدید انعکاس جدیدی از نور را به دنیای 3 بعدی وارد کرده و سپس در پردازش نهایی پیکسل‌های تصویری کیفیت ان را تا حد قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد

با روش جدید سرعت پردازش رایانه‌ای کارت‌های گرافیکی تا500 برابر سریعتر انجام می‌گیرد که انتظار می‌رود تا 2 سال آینده وارد بازی‌های رایانه‌ای ‌شود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.