« Sean Penn » ممکن است به 18 ماه زندان محکوم گردد

وی عکاس مجله اخبار ستارگان را مورد ضرب و جرح قرار داده و دوربین وی را نیز از بین برده است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی‌تلگراف “شون پن” هنرپیشه معروف امریکایی و برنده جایزه اسکاز بهترین بازیگر مرد به خاطر فیلم” “Milk ممکن است به جرم ضرب و جرح یک عکاس 18 ماه زندانی گردد.

پن 49 ساله باید در دادگاهی که در 22 مارچ در لس انجلس تشکیل می‌شود به اتهامات خود پاسخگو باشد.

در صورت اثبات اتهامات و محکوم شدن شون پن  وی ممکن است به 18 ماه زندان محکوم شود و وکیل پن “بری هرش” هیج نظری در باره حکم احتمالی ندارد و همه چیز را به جلسه دادگاه موکول کرده است.

فرد مضروب آقای “ماتلجان” نام دارد که یک عکاس بوده و در مرکز خرید “برینتوود” در نزدیکی لس‌آنجلس در ماه اکتبر سال گذشته مورد حمله این بازیگر مشهور قرار گرفت ودر پی این حمله دوربین عکاسی این عکاس نیز به صورت جدی آسیب دید.

این عکاس که برای مجله اخبار ستارگان “TMZ” مشغول به فعالیت بوده  در حین عکاسی از پن مورد حمله وی قرار گرفته و پن با لحنی خشن به وی گفته است:”برو گمشو”

شان پن بیش از این نیز سابقه درگیری با عکاسان و خبرنگاران را داشته است و در سال 1987 نیز به خاطر درگیری با عکاسان متحمل 60روز حبس تعلیقی گردید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.