HTC تلفن‌های همراه جدید خود را معرفی کرد

شرکت htc به صورت رسمی 3 مدل تلفن همراه جدید خود را معرفی کرد. دو مدل از این دستگاه‌ها دارای اندروید 2.1 و صفحه نمایش AMOLED است.

0

مدل اولیه در واقع یک به‌روز رسانی غیر رسمی از نکسوس وان گوگل است که همانند نکسوس وان دارای سیستم عامل اندروید2.1 و صفحه نمایش 3.7 اینچی AMOLED لمسی به همراه دوربین 5 مگاپیکسلی است و در ضمن دارای پردازنده یک گیگاهرتزی اسنپ دراگون است.

اما به‌روز رسانی HTC شامل معرفی جوی‌استیک نوری و اضافه کردن رادیوی FM است که به همراه بروزرسانی رابط کاربری ارتقاء یافته و تلفیق شده با شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک است.

تلفن همراه دیگر HTC Legend نیز با سیستم عامل اندروید2.1 و جوی استیک نوری و صفحه نمایش 320*480 پیکسل AMOLED با کیس آلومنیومی و تلفیق شده با شبکه های اجتماعی است.

تلفن همراه دیگر معرفی شده Mini Hd است که دارای ویندوز موبایل 6.5 است و دارای صفحه نمایش 3.2 اینچی لمسی نیز است. هر 3 مدل تلفن همراه در اروپا و آسیا در دسترس است ولی در امریکا عرضه نخواهد شد

HTC همچنین تاریخ عرضه شدن موبایل‌هایی با ویندوز موبایل 7 را اواخر سال 2010 اعلام کرد. هنوز قیمت این 3 دستگاه مشخص نشده است.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.