احساسات پدر«لینوکس» درباره نکسوس وان

یک تلفن همراه خوب باید به عنوان یک همراه مفید و خوب برای کاربر پذیرفتنی باشد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Tgdaily  پدر لینوکس “لینوس توروالدس” در وبلاگش نوشت که نکسوس وان تلفن هوشمند مورد انتظار او بوده است.

در واقع توروالدس احساسات واقعی خود از این تلفن همراه را در وبلاگ شخصی خود منعکس کرده است.

“من مشتاق بودم تا این تلفن همراه را از طریق اینترنت خریداری کنم و منتظر ارائه نهایی این محصول بودم و یکی از علایق من این بود که در خودروی شخصی خود با GPS از نقشه‌های ناوبری گوگل بهره ببرم ”

“ممکن است سوال کنید که نکسوس وان چه تفاوتی با سایر تلفن‌های همراه دارد تلفن همراه فقط نباید وظیفه دریافت و یا داشتن تماس را داشته باشیم بلکه یک تلفن همراه هوشمند باید به عنوان یک همراه مفید و نسبتا خوب برای شما پذیرفته باشد و دریافت و گرفتن تماس باید در درجه دوم اهمیت باشد”

توروالدز اضافه کرد که همیشه دوستدار یک تلفن همراه لینوکسی بوده است و اما در باره G1 قدیمی خود گفت که بشتر از آن برای بازی Galaga یک نفره استفاده می‌کرده است.

گفتنی است که گوگل به تازگی بروز رسانی برای نکسوس وان منتشر کرده است که قابلیت مولتی تاچ و رفع کردن چند باگ را به آن افزوده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.