تبلت سیمبیان در راه است

تبلت ها و نوت‌بوکهایی مبتنی بر سیمبیان 4 و سیمبیان 5 به زودی عرضه خواهد شد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Unwiredview لی‌ویلیامز مدیر اجرایی بنیاد سیمبیان از ساخته شدن تبلت و نت‌بوکهایی با سیستم عامل سیمبیان در طی یک یا دو سال آینده خبر داد.

لی ویلیامز در این مورد گفت:

“این بسیار محتمل به نظر می‌رسد اکنون که سیمبیان منبع باز است  محصولات دیگری بغیر از تلفن همراه بر اساس این پلاتفرم ساخته و طراحی شوند و این اتفاق به احتمال بسیار زیاد بعد از عرضه سیمبیان 4 و سیمبیان 5 خواهد بود”.

البته نوکیا در حال حاضر نت بوک “بوکلت “3G را به بازار عرضه کرده که دارای سیستم عامل ویندوز 7 است و این نکته نیز حایز اهمیت است که نت‌بوکها و تبلت‌هایی که بر اساس سیمبیان عرضه می‌شوند الزاما نباید دارای تائیدیه نوکیا باشند زیرا سیمبیان به صورت رسمی یک سیستم منبع باز است.

لی ویلیامز در مورد ویژگی‌های سیمبیان 4 همچنین گفت که این نسخه از سیمبیان دارای یک رابط کاربری جدید بوده و با معماری خیره کننده گرافیکی عرضه خواهد شد.

گفتنی است که سیمبیان 4 در نیمه اول سال 2011 عرضه خواهد شد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.