ال‌جی با ویندوز موبایل 7 می‌آید

با وجود شایعه تاخیر ویندوز موبایل تا سال 2011، سایت فرانسوی ال‌جی خبر از عرضه تلفن همراه با سیستم عامل ویندوز موبایل 7 در سپتامبر خبر داد.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “Electronista” شرکت ال‌جی از عرضه تلفن‌همراه خود با سیستم‌عامل “ویندوز موبایل 7” تا ماه سپتامبر خبر داد.

سایت فرانسوی شرکت ال‌جی خبر داد که این تلفن همراه ابتدا در کشور آمریکا عرضه خواهد شد و سپس در اروپا و سایر مناطق به فروش خواهد رسید.

این شرکت همچنین تلفن همراه ” GT540″ را با سیستم عامل آندروئید 2.1 در ماه آوریل به بازار عرضه خواهد کرد.

شبکه ایران در گزارش خود آورده است که این اخبار در حالی به گوش می‌رسد که پیش از این در مورد تاخیر ارائه ویندوز موبایل 7 تا سال 2011 خبرهایی منتشر شده بود و البته باید منتظر کنفرانس جهانی موبایل در بهمن ماه ماند تا برنامه مایکروسافت در مورد ویندوز موبایل مشخص شود.

به طور میانگین شرکت مایکروسافت در هر دوره برگزاری نمایشگاه جهانی موبایل ویندوز موبایل خود را یک نسخه ارتقاء داده است و به نظر می‌رسد که زمان معرفی ویندوز موبایل 7 بعد از معرفی رسمی ویندوز موبایل 6.5 در سال 2009 باشد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. […] در اینجا بخوانید. […]