بیگانه‌ها ممکن است دوست زمینیان نباشند !

با توجه به تکامل داروینی احتمال نزاع بیگانگان و زمینیان وجود دارد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف ،دانشمندان اعلام کردند ممکن است بیگانگان برای بقای خود با زمینیان وارد نزاع شوند.

پروفسور مارک کوکولا ستاره شناس برجسته در رصدخانه سلطنتی گرینویچ در مصاحبه با ساندی تایمز گفت:

“من و دوستانمان خیلی علاقمندیم که اولین پیام‌ها را فرستاده و تمدن و پیام صلح آمیزمان را به آنها مخابره کنیم”

وی ادامه داد :

“ما فقط فرض می‌کنیم که یک تمدن دیگر خارج از کره زمین وجود دارد و البته این امر عاقلانه و دور از تصور نیز نیست و لی تاکنون مدارک مستدلی به دست نیاورده‌ایم و البته در صورت تماس ما هیچ گونه شناختی از رفتار آنها نداریم و از این به بعد باید دولت‌ها و سازمان ملل متحد وارد کار شوند”.

چندی پیش سمینار 2 روزه‌ای در انجمن سلطنتی لندن با عنوان تشخیص حیاط خارج از کره‌زمین و عواقب احتمالی ان برای ساکنان زمین برگزار گردیدوداگلاس واکوچ مدیر ترکیب پیام در میان ستارگان موسسه جستجو برای هوش فرازمینی کالیفرنیا در این سمینار گفت:

“دیدگاه شخصی من این است که ما باید در این زمینه بیش‌تر از اینها فعال باشیم و خطرها را جدی بگیریم”

پروفسور سیمون موریس زیست شناس دانشگاه کمبریج در این سمینار گفت:

“ما هیچ چیزی در باره ساکنان فرا زمینی نمی‌دانیم و باید خود را برای بدترین چیزها هم آماده کنیم و با توجه به اصل تکامل داروینی احتمال نزاع تمدن‌ها وجود دارد”.

با این حال هنوز هیچ مدرک مستدلی برای اثبات وجود حیات فرازمینی وجود ندارد ولی به هر حال باید عوامل و خطرات برخورد تمدن‌های فرازمینی با زمینیان را در نظر داشت.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.