عرضه کنترل حرکتی سونی به تاخیر افتاد

به عقیده کارشناسان، سونی منتظر عرضه ناتال از سوی مایکروسافت است تا واکنش کاربران را نسبت به این فناوری بسنجد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت شرکت سونی از تاخیر عرضه رسمی کنترل حرکتی خود خبر داد.

پیش از این قرار بود این کنترل حرکتی در بهار سال 2010 برای کنسول پلی استیشن 3 عرضه شود که طبق گفته سخنگوی شرکت سونی بازهم تاخیر خورده و حداقل تا 6 ماه به تاخیر افتاده است.

کارشناسان صنعت بازی‌های ویدیوی این تاخیر را به دلیل عرضه ناتال ایکس باکس 360در اواخر تابستان می‌دانند و معتقدند که سونی منتظر واکنش بازار نسبت به ناتال است و در ضمن برنامه‌های مایکروسافت برای عرضه ناتال  مشخص گردد تا سونی بتواند با دید بازتر وارد گردونه بازی‌های کنترل حرکتی شود.

کنترل حرکتی سونی شبیه به یک کنترل تلویزیون ظریف است که یک چشمی دوربین حساس به حرکت در روی آن نصب شده و هرگونه حرکت کاربر را به کنسول پلی استیشن 3 منتقل می‌کند.

گفتنی است که این نوع گیم پلی را برای اولین بار شرکت نینتندو بر روی کنسول Wii عرضه کرد که در زمان خود باعث استقبال فراوان کاربران دنیای بازی‌های ویدیویی شد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.