آیا Nexus Two را موتورولا ساخته است !

سایه موتورولا دارای دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه کیبورد فیزیکی QWERTY است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Unwiredview منابع ناشناس خبری از احتمال عرضه تلفن همراه بعدی گوگل توسط شرکت موتورولا خبر می‌دهند.

درست در روزهای انتهایی سال 2009 تصاویر افشاء شده‌ای از تلفن همراه موتورولا با نام سایهShadow) ) منتشر شد که دارای کیبورد فیزیکی و سیستم عامل آندروئید بود .

ما پیشتر درخبرها داشتیم که شرکت گوگل تائید کرده است که تلفن همراه بعدی گوگل دارای کیبورد فیزیکی  QWERTYخواهد بود و سایه موتورولا تمام این ویژگی‌ها را داشت.

در مورد مشخصات این تلفن همراه Motorola Shadow / Google Nexus Two می توان به صفحه نمایش 4.3 اینچی WVGA چند لمسی، پورت HDMI به همراه دوربین 8 مگاپیکسلی با توانایی فیلمبرداری HD  نیز اشاره کرد.

با توجه به اینکه این تلفن همراه هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و شرکت گوگل از موتورولا به عنوان یکی از سازندگان احتمالی تلفن همراه Nexus Two نام برده است به احتمال قریب به یقین سایه موتورولا همان تلفن همراه بعدی شرکت گوگل است.

بدیهی است که گذشت زمان همه چیز را روشن خواهد کرد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.