با چاقوی سوئیسی ، درب پارکینگ را هم باز کنید

این چاقو که مجهز به قیچی ،درب بازکن بطری و پیچ گوشتی نیز است به درب بازکن پارکینگ هم مجهز شد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از  دیلی‌تلگراف شرکت سوئیسی Victorinox  سازنده معروف چاقوی سوئیسی این گجت را به درب بازکن پارکینگ هم مجهز کرد.

این گجت که دارای یک تراشه برای انتقال امواج رادیویی با فرکانس بالا است به کاربران خود اجازه خواهد داد که درب گاراژ را با فشردن یک دکمه در بدنه گجت باز کنند.

در ضمن این گجت به آخرین فناوری‌های ضد سرقت و ایمنی مجهز است و به عنوان مثال شما می‌توانید چراغ‌های منزل و همچنین زنگ تلفن خانه خود را از راه دور خاموش کنید.

شایان ذکر است که این گجت در نمایشگاه   CES2010  توسط ورونیکا السنر نوه بنیانگذار Victorinox رونمایی شد.

السنر در این مورد گفت:

“این یک بروز رسانی از این چاقو در عصر مدرن است و پدربزرگ من بسیار افتخار خواهد کرد که گجت ابداعی او همچنان در زندگی روزمره مردم قرار دارد.”

گفتنی است که این گجت در سال 1884 توسط کارل السنر بنیانگذار Victorinox ابداع شد و به ارتش سوئیس اهدا شد و پس از آن به Swiss Army و در میان مردم ایران به چاقو سوئیسی مشهور شد.

این شرکت از حدود 6 سال قبل شروع به روزآوری گجت خود کرده است و در مدل‌های اخیر افزودن مواردی مانند ساعت دیجیتال ، 16 گیگابایت کارت حافظه و حتی مدل ضد سرقت که فقط با اثر انگشت کار می‌کند اقدام کرده است.

قرار است این گجت با قیمتی بین 30 تا 60 پوند با توجه به امکانات آن به فروش برسد.

در ضمن در اینجا می توانید کلیپ ویدیویی این گجت را مشاهده کنید

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.