آیفون اپل به زودی به یک کارتخوان سیار مجهز می‌شود!

به زودی امکان  استفاده از یک کارتخوان بانکی به گوشی‌هیا آیفون شرکت اپل اضافه خواهد شد. این کارت خوان توسط جک دورسی رئیس توئیتر طراحی شده است.

0

این امکان از طریق یک دستگاه کارت خوان که Square نام دارد و توسط شرکت Mophie ساخته شدهبه گوشی‌هیا آیفون اضافه خواهد شد.

این کارت خوان سیار از طریق ورودی جک هدفون آیفون و آیپاد تاچ به دستگاه متصل می‌گردد و توسط Jack Dorsey رئیس و یکی از بنیانگذاران توئیتر طراحی شده است.

کارت خوان آیفون

این سخت افزار می تواند با استفاده از برنامه مخصوص که در آیفون و آیپاد تاج نصب می‌گردد اطلاعات کارت‌های اعتباری کاربر را دریافت و به نمایش گذاشته و به راحتی عملیات بانکی را انجام دهد.

روش کار به این صورت است که کاربر پس از وارد کردن میزان مبلغ شارژ با استفاده از انگشت دست امضایش را تائید کرده و اطلاعات مربوط به تراکنش را از طریق ایمیل دریافت می‌کند. در پایان کار و بعد از اطمینان از صحت عملیات بانکی، مبلغ تعیین شده توسط سخت افزار Square به صورت مستقیم و بدون کارهای دست و پاگیر بانکی منتقل می‌گردد

گفتنی است که قرار است این وسیله در نمایشگاه CES 2010 به صورت رسمی معرفی گردد. Mophie یک شرکت سازنده فعال در زمینه وسایل جانبی آیفون است.

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.