«آتنبرو» در گوگل تاریخی شد

دیوید اتنبرو یکی از بزرگترین گویندگان و تهیه کنندگان فیلم‌های مستند دربریتانیا است که قریب به 50 سال در این صنعت به فعالیت مشغول بوده است و به قولی سینمای مستند خود را مدیون او به خاطر فعالیت‌های بی‌شمارش می‌داند.

0

شرکت گوگل چندی پیش یک مسابقه بین دانش آموزان 5 تا 16 ساله بریتانیایی برای طراحی لوگوی بریتانیای این سایت به افتخار “دیوید اتنبرو” کرده بود.

به گزارش دیلی تلگراف ، دیوید اتنبرو یکی از بزرگترین گویندگان و تهیه کنندگان فیلم‌های مستند دربریتانیا است که قریب به 50 سال در این صنعت به فعالیت مشغول بوده است و به قولی سینمای مستند خود را مدیون او به خاطر  فعالیت‌های بیشمارش می‌داند.

دیوید اتنبرو در سال 1926 در لندن متولد شد و تا کنون بخاطر ساخت آثار خود جوایز متعددی از جمله نشان شوالیه از ملکه انگلستان دریافت کرده است.

برنده این مسابقه سوفی ردورد دختر 15 ساله بریتانیایی است که لوگوی خود را با الهام از مستند بسیار جذاب “سیاره زمین” دیوید اتنبرو که جوایز متعددی را کسب کرد طراحی کرده است. گفتنی است جایزه سوفی ،تجهیزات رایانه ای کامل برای مدرسه محل تحصیل او و همجنین مسافرت او و خانواده اش به مقر گوگل در کالیفرنیا است.

شرکت گوگل اغلب لوگوی خود را به مناسبت گرامیداشت روزهای مهم تاریخی ، رویدادهای مهم و یا افراد مشهور تغییر می‌دهد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.