Dell دیگر مرخصی اجباری نمی‌دهد!

شرکت دل اعلام کرده است که تصمیم خود برای تعطیلی موقت برخی کارخانه‌ها را 3 ماه به تعویق انداخته است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Tgdaily شرکت دل از تصمیم خود مبنی بر تعطیلی موقت برخی از کارخانه‌های خود منصرف شد.

این شرکت تصمیم گرفته بود کارخانه‌های خود واقع در ایالت کارولینای آمریکا را به علت بحران اقتصادی تعطیل کند اما به علت افزایش فروش رایانه‌های شخصی خود اعلام کرد که این اقدام را به طور موقت ۳ماه به تاخیر انداخته است.

دل در حقیقت تصمیم داشت در آخر ماه ژانویه این پرسنل را به مرخصی اجباری بفرستد که بنا بر اعلام این شرکت فعلا این کار را تا ماه آوریل سال ۲۰۱۰ بهه تعویق انداخته است.

این شرکت دلیل انصراف خود را افزایش خرید رایانه‌های رومیزی توسط مردم و خارج شدن بازار رایانه از رکود اعلام کرده است.

شایان ذکر است که کارخانه‌هایی که دل تصمیم به تعطیلی موقت آنها گرفته بود در ساخت رایانه‌های رومیزی XPS  فعالیت داشتند و در این کارخانه‌ها بیش از 400 نفر پرسنل فعالیت می‌کنند.

این شرکت چندی پیش اعلام کرده بود فروش 3 ماهه سوم این شرکت نسبت به مدت مشابه در  سال گذشته، بیش از 54 درصد کاهش داشته است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.