NPD اعلام کرد: نینتندو همچنان در صدر

طبق آمار NPD ، کنسول PS2 هنوز هم پس از 109 ماه به فروش بالای خود ادامه می‌دهد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی  “CVG ” کنسول نینتندو DS  همچنان در صدر فروش کنسول‌های بازی در آمریکا قرار دارد.

بنا بر آمار موسسه  NPD در ماه نوامبر شرکت نینتندو همچنان تسلط خود را به بازار آمریکا حفظ کرده و بعد از آن شرکت‌های مایکروسافت  و سونی قرار گرفته‌اند.

شرکت نینتندو موفق شده است کنسول پرتابل   DS خود را در مجموع 1.7 میلیون عددو کنسول  Wii را در مجموع 1.25 میلیون کنسول به فروش برساند  تا به عبارتی موفق شود به تنهایی حدود 3 میلیون محصول خود را در بازار به فروش رسانده باشد.

در رتبه بعدی کنسول شرکت مایکروسافت یعنی ایکس باکس 360  طبق معمول بالاتر از کنسول شرکت سونی قرار گرفته است که البته اقدام  شرکت سونی در  ارائه مدل لاغرتر کنسولش باعث بالاتر رفتن فروش خود شده است.

کنسول بازی پرتابل شرکت سونی (PSP) نیز موفق به فروش در حدود 240 هزار عددی خود شده است و در رتبه بعدی نیز کنسول پلی استیشن 2 سونی با 203 هزار عدد فروش قرار دارد.

“فریزر” کارشناس NPD  گفت :

” جای تعجب دارد که چگونه کنسول  PS2 همچنان به فروش خود بعد از 109 ماه ادامه می‌دهد و نکته عجیب تر اینکه در این 2 سال کنسول Wii شرکت نینتندو هنوز از صدر جدول نیامده است.

جدول تعداد به فروش رسیده کنسول‌ها در ماه نوامبر در کشور امریکا به صورت زیر است.

DS – 1,700,000
Wii – 1,260,000
360 – 819,500
PS3 – 710,400
PSP – 293,900
PS2 – 203,100

کارشناسان عقیده دارند که با فرارسیدن تعطیلات کریسمس ، فروش کنسول‌های بازی و در کنار آن  بازی‌ها افزایش خوبی خواهد داشت.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.