Vevo سرویس جدید موسیقی یوتیوب

شما در این سایت می‌توانید به پروفایل خواننده مورد نظر خود به همراه مصاحبه‌ها، تصاویر و سایر موارد مورد علاقه وی دسترسی داشته باشید.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک‌اسپوت سایت به اشتراک‌گذاری یوتیوب سرویس جدید موسیقی با نام “Vevo” راه‌اندازی کرد.

سایت “ویوو” با بودجه‌ای 300 میلیون دلاری و با همکاری شرکت موسیقی “یونیورسال” راه‌اندازی شده است.

دراین سایت 14.675 کلیپ موسیقی از نزدیک به 5.191 گروه و خواننده موسیقی و 20 سبک موسیقی گردآوری شده است.

شروع به کار آزمایشی این سایت از ماه آوریل بوده است و از دیگر همکاران یوتیوب در این سایت می‌توان به سونی، Emi،AT&T و شرکت موسیقی شیخ‌نشین دوبی اشاره کرد.

قرار است در ابتدای سال آینده میلادی نیز شرکت معتبر موسیقی ” Last.fm” به همراه ایستگاه رادیویی مختص موسیقی “90 CBS” به این سایت اضافه شوند.

گفتنی است در این سایت کاربران می‌توانند به پروفایل خواننده مورد علاقه خود به همراه مصاحبه‌ها، تصاویر و سایر موارد مورد علاقه وی دسترسی داشته باشند و در عین حال فهرست موسیقی مورد علاقه خود را ساخته و با دیگران به اشتراگ بگذارند.

این سایت در آدرس قابل دسترسی است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.