خیالی آسوده با «Acronis True Image Home 2010»

بارها برای بسیاری از کاربران پیش آمده که رایانه آنها به اصطلاح ویروسی شده و کاربران مجبور به نصب دوباره ویندوز و همه راه‌اندازها و برنامه‌ها شده‌اند و در این هنگام آرزو می‌کنند که ای کاش راهی بود تا همه چیز مثل روز اولش شود این برنامه برای آن زمان است.

0

فارنت: شاید بارها برای کاربران پیش آمده است که رایانه آنها دچار ویروس و بد افزار شده و یا در اثر نصب  یک نرم افزار نامناسب ، سیستم رایانه‌ای آن دچار مشکل شده است و کاربران مجبور به نصب دوباره ویندوز و در ادامه آن نصب دوباره همه راه اندازها و برنامه‌ها شده‌اند.

شاید خیلی از کاربران در این هنگام آرزو می‌کنند که ای کاش راهی  بود تا همه چیز مثل روز اولش شود و خوب چاره کار این کاربران استفاده از نرم افزار زیر است که به شما کمک خواهد کرد تا به حالت قبل  از مشکل خود و به همان روز اول بازگردید.

بله شما می توانید از تمام داده های کامپیوترتان و یا فقط ازداده‌های سیستمی خود یک پشتیبان کامل تهیه کنید.

شما می توانید با تهیه یک به اصطلاح ایمیج یا تصویر از پارتیشن ویندوز خود در مواقع لزوم به راحتی آنرا در حدود 2 دقیقه بازیابی کنید.

با هم برخی از ویژگی‌های این نرم افزار مفید را با هم مرور می‌کنیم.

گزینه  Backup Your Documents, Music, Video, Photos
با این ویژگی شما قادر به پشتیبان گیری از فیلم‌ها،مدارک اداری،ایمیل‌ها،و هر گونه مدارک دیجیتالی حساس هستید.

گزینه   Protect Your Applications

با این ویژگی شما می توانید همه تنظیمات برنامه‌های پراستفاده  خود را بازیابی کنید.

گزینه   Try & Decide

با این ویژگی وقتی برنامه ای و یا در محیط وب یک برنامه در حال تغییراتی بر روی سیستم بود در مورد اعمال این تغییرات از شمت سوال میگردد.

گزینه  Recovery Tools

این نرم افزار تضمین می‌کند که هیچ کدام از اطلاعات جدید با بازیابی کردن اطلاعات قدیمی از بین نخواهند رفت.

گزینه   Managemet

شما قادر خواهید بود که یک برنامه کاری برای نرم افزار تعیین کنید تا در زمان‌های از پیش تعیین شده شروع به پشتیبان گیری از سیستم شما بکند.

در ضمن شما می توانید با برنامه های جانبی در این نرم افزار مانند Acronis Drive Cleanser ، File Shredder و  System Clean-up utilities  تمامی رده پاهای خود در اینترنت  و همچنین اطلاعاتی که ممکن است موجب نفوذ هکرها به داخل سیستم شما شوند را پاک کنید.

حجم برنامه :114 مگابایت

لینک‌های دانلود:

لینک شماره یک

لینک شماره دو

لینک شماره سه

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.