عکس: ژیلت اجبارا توپ را از دست تیری آنری گرفت!

شرکت ژیلت مجبور شد برای آرام کردن شهروندان ایرلندی توپی که در تبلیغ این شرکت در دست چپ آنری دیده می‌شد را برداشته و دست او را در جیبش فرو کند.

1

به گزارش فارنت و به نقل از روزنامه گاردین “تیری آنری” از ابتدا به عنوان سمبل هواداری از سوی طرفداران آرسنال، بارسلونا و تیم ملی فرانسه مطرح بوده اما چند روزیست که اتفاقی افتاده که او را تا سرحد بدنام‌ترین فوتبالیست جهان برده است.

فوتبالیست معروف فرانسوی این روزها با خطای هند خود در مسابقه فوتبال با تیم ملی ایرلند بسیار مطرح شده است. خطای هندی که باعث صعود فرانسه و شکست و حضور نیافتن ایرلند در دور نهایی مسابقات جام جهانی شد.

بدنامی آنری در استفاده از دست خود در صحنه به ثمر رسیدن گل پیروزی فرانسه که او را تا حد یک بازیکن هندبال در رسانه‌های خارجی مطرح کرده تا آنجا رسیده است که شرکت تولیدکننده لوازم بهداشتی “ژیلت” که پیش از این از سوی شهروندان ایرلندی به دلیل استفاده از آنری در تبلیعات خود به تحریم و بایکوت تهدید شده بود مجبور شد دست به تغییراتی درتبلیغات خود بزند.

در تبلیغات شرکت ژیلت تبلیغی وجود دارد که آنری در کنار “راجر فدرر” تنیسور سوبیسی و “تایگر وود” قهرمان گلف آمریکایی به چشم می‌خورد.

ژیلت برای آرام کردن ایرلندی‌ها تصمیم گرفت که توپی که در دست چپ آنری در این تبلیغ مشاهده می‌شد را از دست او گرفته و ترجیحا آنری دست خود را به جیب خود فرو برد.

فیلم تغییر حضور آنری در تبلیغ ژیلت

فیلم خطای هند تیری آنری در بازی فرانسه – ایرلند

پیش از این در این تبلیغ آنری توپی را در دست چپ خود و چسبانده به بدن خود داشت و فدرر نیز با راکت و وود نیز با چوب گلف در دست در این تبلیغ دیده می‌شد اما اکنون آنری با دستی در جیب در این تبلیغ در پایگاه اینترنتی فرانسوی زبان ژیلت دیده می‌‌شود.

ژیلت سالانه حدود 5 میلیون پوند به این بازیکن فوتبال فرانسوی بابت حضور در تبلیغات خودش پرداخت می‌کند.

شرکت ژیلت درباره علت این اقدام خود با تاکید بر اینکه این شرکت هیچ تصمیمی برای حذف آنری از تبلیغات خود ندارد اعلام کرده است که ” ژیلت در جایگاهی نیست که در خصوص اتفاقات پیش‌آمده در جریان ان بازی قضاوت کند .. این موضوع بر روابط ما با آنری تاثیری نخواهد گذاشت.”

حمله به این اقدام فریب‌کارانه آنری با وجود آنکه وی بلافاصله پس از بازی بابت این اقدام خود از مردم ایرلند عذرخواهی کرد کار را بدانجا رساند که صفحه ویژه آنری در ویکیپدیا بارها مورد حمله قرار گرفته و در آن خرابکاری ایجاد شود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. […] پیش از این و پس از اقدام ناجوانمردانه تیری انری و خطای هند او در مسابقه فوتبال با تیم ملی ایرلند که باعث صعود فرانسه و شکست و حضور نیافتن ایرلند در دور نهایی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۰ شد، شرکت ژیلت بالاجبار در تصاویر تبلیغاتی خود توپ را از دست آقای انری گرفته و دست او را در جیبش گذاشته بود. (اینجا ببینید) […]