کمک “ویندوز 7” به رفع بحران اقتصاد جهانی

شرکت‌های آسیایی تولیدکننده رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ با عرضه ویندوز 7 به دنبال روزنه امیدی برای بهبود وضعیت فروش خود هستند. تا آنجا که شرکت “Lenovo” انتظار دارد فروش رایانه‌های این شرکت با ویندوز 7 به فروشی خوب و یک رکورد تاریخی در این شرکت تبدیل شود.

0

به گزارش خبرگزاری رویترز  “Lenovo” که پنجمین شرکت بزرگ تولید‌کننده رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ در جهان و مقر آن در کشور چین است به محبوبیت ویندوز 7 خیلی دل بسته است. رییس این شرکت “لیو چان‌زوی” در این مورد می‌گوید: “ما منتظر یک بازخورد قوی هستیم ‌و در حال آماده‌سازی خود برای سود بردن از این بازخورد هستیم.”

در اوایل این هفته این شرکت دو لپ‌تاپ جدید خود را وارد خط  تولید کرد که همگی دارای سیستم عامل جدید مایکروسافت یعنی ویندوز 7 بودند. هر چند این فروش خوب نیز نمی‌تواند به افت فروش این شرکت‌ها به علت بحران اقتصاد جهانی کمک کند.

فروش جهانی ویندوز 7 از حدود ده روز پیش آغاز شده است و مایکروسافت مهمترین شاخصه این ویندوز  جدید را بازگشت قدرتمند پس از نزدیک به 10 سال و تلاش برای بازگرداندن مشتریانی که از ویندوز ویستا ناامید شده‌بودند، می داند.

رییس شرکت تایوانی “ایسر” نیز در گفتگو با رویترز اظهار امیدواری کرد که ویندوز 7 بتواند بر فروش این شرکت نیز تاثیر مثبت بگذارد. شرکت‌های آسیایی تولیدکننده رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ به استثنای شرکت‌های ژاپنی افت 17 درصدی در فروش را به علت بحران اقتصاد جهانی تجربه کرده‌اند و به دنبال روزنه امیدی برای بهبود وضعیت فروش خود هستند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.