روباه آتشین به PS3 می‌آید

برای اولین بار قرار است مرورگر فایرفاکس دریک کنسول بازی عرضه شود.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “Cnet” مرورگر فایرفاکس شرکت موزیلا به زودی به کنسول بازی “PS3” شرکت سونی اضافه خواهد شد.

در حالی که نسخه بروزرسانی (فریمویر) ۳٫۱ کنسول PS3 سونی به تازگی عرضه شده است و از مهم‌ترین تغییرات مشاهده ‌شده در این نسخه اضافه‌شدن فیس‌بوک به صفحه اصلی این کنسول است، این شرکت در اندیشه افزودن مرورگر فایرفاکس به این کنسول نیز است.

بنابر برخی از اخبار تایید نشده شرکت سونی در حال انجام مذاکرات با بنیاد موزیلا برای ارائه یک نسخه از این مرورگر برای کنسولPS3  خود است و ظاهرا این مذاکرات در مراحل نهایی قرار دارد.

چندی قبل شرکت سونی در یک کنفرانس خبری از یک تحول شگرف در مرورگر کنسول بازی خود خبر داده بود که کارشناسان احتمال تغییرات اساسی در مرورگر فعلی را می‌دادند تا اینکه این شرکت بخواهد با بنیاد موزیلا برای روباه آتشین (فایرفاکس) وارد مذاکره شود.

هر چند این معامله هنوز قطعی نشده اما در صورت تحقق برای اولین بار خواهد بود که فایرفاکس به کنسول‌های بازی می‌آید و رقابت این کنسول  با “ایکس‌باکس” مایکروسافت  و “Wii” نینتندو وارد مرحله تازه‌ای می‌شود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.