شخصیت‌های کارتونی گوگل!

شرکت گوگل از “جیم هنسون” خواسته بود تا در صورت تمایل لوگوی شرکت گوگل را با شخصیت‌های کارتونی تولیدی خود تلفیق کند که هنسون نیز این کار را انجام داد و نتیجه آن شد که بسیاری آن را دیدند.

0

فارنت: چندی پیش شرکت گوگل لوگوی خود را به مناسبت چهلمین سالگرد تولید برنامه “Sesame Street” تغییر داد.

“خیابان سیسام” یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی کودکان در 40 سال گذشته به شمار می‌رود که با کاراکترها و یا شخصیت‌های بیاد ماندنی‌ خود که خالق آنها “جیم هنسون” بود در یادها و خاطره‌ها باقی مانده است.

بیشترین تمرکز این مجموعه کارتونی که  بزرگسالان امروزی به نیکی از شخصیت‌های کارتونی آن یاد می‌کنند، به محتوای آموزشی و پیام‌های آموزنده برای کودکان اختصاص داشت.

ماجرا از این قرار بود که شرکت گوگل از “جیم هنسون” خواسته بود تا در صورت تمایل لوگوی شرکت گوگل را با شخصیت‌های کارتونی تولیدی خود تلفیق کند که هنسون نیز این کار را انجام داد و نتیجه آن شد که بسیاری آن را دیدند.

ما هم به همین بهانه و با درج لوگوهای خلق شده توسط “جیم هنمسون” به مرور شخصیت‌های معروف این مجموعه می‌پردازیم.

بخش اول:

1- پرنده بزرگ (Big Bird):

این هیولای دوست‌داشتنی به شدت به غذا علاقمند بود و خیلی‌ها اعتقاد دارند ایده تولید کارخانه هیولاها و آن هیولای دوست‌داشتنی از این شخصیت گرفته شده است.

2- “ارنی” و “برت” (Ernie and Bert):

این دو شخصیت دوست‌داشتنی همیشه با هم بودند و در فیلم زندگی فوق‌العاده نیز به عنوان پلیس و راننده پلیس ظاهر شدند.

3- “اسکار” (Oscar):

این شخصیت بانمک که “اسکار” نام داشت معمولا در شبکه‌های فاضلاب زندگی می‌کرد و روزهای بارانی را خیلی دوست داشت. او یک کرم خانگی خندان نیز به عنوان همراه، همیشه با خود داشت.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.