خانه‌تکانی به سبک مایکروسافت

شرکت مایکروسافت صفحه اصلی سایت مرجع “MSN” را برای جذب کاربران و همچنین تبلیغات بیشتر بعد از چندین سال تغییر می‌دهد.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه‌اینترنتی روزنامه “Telegraph” چاپ لندن  شرکت مایکروسافت بعد از مدتهای طولانی صفحه اول سایت خود را تغییر می‌دهد.

این تغیرات شامل اضافه‌کردن سایت‌های اجتماعی فیس‌بوک و توئیتر نیز به صفحه اصلی شده‌است.

البته نسخه آزمایشی این سایت در اینجا قابل  دسترسی است که‌ از جمله تفاوت‌های اصلی با نسخه قدیمی‌تر را می توان در نبودن بهم ریختگی نسخه جدیدتر و همچنین اضافه شدن منوی  5 کشویی که شامل سرگرمی – اخبار – ورزش و سبک زندگی دانست.

“اکنون زمان تغییر در سایت فرارسیده بود و ما نیاز به نظم بیشتر و و بدون اینکه به دردسر بیفتند  به مطالب مورد علاقه خود دست پیدا کنند .این تکته نیز قابل توجه است که  ما این کار را برای جستجوی سرمایه گذاری بیشتر و نوآوری های فنی انجام داده ایم نسخه جدید سایت یک پیروزی واقعی برای مشتریان و همچنین تبلیغ کنندگان است”.

این صحبت های “اریک یورگنسن” معاون شرکت مایکروسافت در مورد این تغییر و تحولات است.

صفحه اصلی سایت به نحو خاصی با موتور جستجوی مایکروسافت یعنی “Bing”  عجین شده است  و یکی دیگر  از امکانات اضافه شده  در این سایت یک بخش به نام Msn” محلی” است که به جستجوی خدمات و امکانات  در محله کاربر کمک می‌کند.

نسخه جدید سایت از سال آینده میلادی در آمریکا قابل‌استفاده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. رضا می‌گوید

    صفحه قدیمی سایت که الان هم پابرجاست خیلی شلوغه و رنگ آبی زمینه آدم رو دچار سرگیجه می کنه این چیزیه که با رنگ روشن زمینه در طراحی جدید حل شده..
    مطلب جالبی بود ممنون